esmaspäev, 30. märts 2015

Kolmandikud unistavad suurelt

A- tahan suurena saada neurokirurgiks. Selleks pean juba algklassides hoolega õppima, et ikka ülikooli sisse saaks. Üks unistus on mul veel, tahan endale deegut. Selle saamiseks pean õppima oma tuba korras hoidma.
K- minu unistus on endale ehitada ilus maja, millel on kaks korrust ja bassein. Majal on aed ümber ja mul on oma põld, sest see ajab raha kokku.
M- minu unistus on saada jalgpalluriks. Selleks peab palju treenima. Ma tahaks saada Eesti koondisesse. Ma ostaks endale Saksamaale suvekodu, aga treenimas käiksin Eestis.
O- minu unistus on minna Amazonase vihmametsa ja vaadata sealset loodust. Veel tahaksin õppida võluma ja lendama.
T- tahan suurena saada traktoristiks. Ma peaksin oma farmi ja kasvataksin loomi. Tahan teha oma firma, mis müüb loomade jaoks tervislikku toitu.
S- ma tahaks reisida, set ma tahan minna vaatama huvitavaid asju. Tahan reisida Prantsusmaale ja New Yorki.
S- tahan saada ratsutajaks, käia võistlustel. Selleks pean ma pingutama rohkem kui ma praegu pingutan.Ma pean käima rohkem hobuste juures ja rohkem nendega tegelema.
R- minu unistuseks on saada Eesti parimaks jalgpalluriks. Tahan mängida keskkaitses. ma tahan käia võistlustel ja karikaid võita. Mu unistustereis viib Aafrikasse, et näha elevante ja kaelkirjakuid.
A- suurena tahan hakata ratsanikke õpetama ratsutama, sest mulle meeldivad hobused.
H- minu unistuseks on avastada maaväline elu. Ma tahan olla esimene teadlane, kes uurib tulnukaid.
A- tahaksin rajada suure arvutimängude firma ja programmeerida maailma kuulsaima arvutimängu. Tahaksin kasvatada shetlandi lambakoeri ja rajada hiigelsuure troopikamaja.
K- tahaksin olla algklasside parim sportlane. Minu eesmärgiks on rohkem sporti teha, käia jõusaalides, jooksmas ja kõndimas. ma tahaksin võistlemas käia Rootsis, Eestis ja Inglismaal.
H- ma tahaksin saada näitlejaks. Mulle meeldib näidelda naljakates näidendites. nalja ma juba oskan teha, selle pärast ei pea ma muretsema.
K- tahaksin saada lauljaks, kunstnikuks, kirjanikuks, modelliks, sekretäriks, lasteaia kasvatajaks ja ... ja ... ja ....
K- minu unistus on saada sportlaseks, aga mitte ainult Eestis, vaid ka välismaal. Ma tahaksin võita olümpiamängud ja meistrivõistlused. Selleks pean ma iga päev hommikust õhtuni end treenima, et mu lihased oleks piisavalt tugevad ja mul oleks palju jõudu.
K- minu unistus on rajada oma pood ja müüa seal nukke, nukuriideid  - mööblit. Minu poes oleks ka väike muuseum vanade nukkudega. Poes töötab 10 inimest, kes kaupa juurde meisterdavad.
A- minu unistus on saada kuulsaks filmistaariks. Ma teen ise nii filme kui multikaid ja animatsioone. Mul on juba mõeldud filmid "Head", "Labor", "Parimad sõbrad" ja multikas "Elemendid".

Laste juttudest noppis unistused välja õpetaja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar