reede, 14. november 2014

Kiri nõiale!

Küll oleks tore, kui aidata saaks hea nõid, kui ise murest jagu ei saa!

* Mul on suur mure! Ma kaotasin oma valge LG telefoni ära. Ma olen seda otsinud juba kaua. Kas sina saaksid mulle selle tagasi võluda?

*Ma kirjutan sulle sellepärast, et ma tahaksin saada võluriks. Siis saan ma teistele head teha. Kui ma midagi kogemata katki teen, siis saan ma selle tagasi nõiduda. Kui keegi on hädas, siis ma saan teda aidata!

* Mu õel juhtus õnnetus. Ta jooksis toas ringi ja lõi oma pea vastu lauanurka ära. Nüüd ei tohi ta seda kohta katsuda, kratsida ega hõõruda. Ma vajan su abi, et ta terveks saaks! Ma palun, et sa nõiuksid, keedaksid ja segaksid kokku joogi, mis haava terveks teeb. Ette tänades!

* Mul on selline mure, et ma tahaksin endale deegut, aga emme ei luba osta. Kas sa, kallis nõiamoor, aitad mind? Tee nii, et emme lubaks deegu osta!
Mul on üks mure veel! Ma tahaksin nii väga õde või venda, sest need, kes mul juba on, ei mängi minuga. Kas sa saad teha nii, et nad teeks ühe lapse veel?

* Tere, kirjutamisnõid! Mul on väga raske kirjutada. Minu tähed ei tule nii hästi välja kui mina tahan. Ma tunnen ennast selle pärast halvasti. Palun aita mul kirjutamist paremaks saada!

*Tere, Nõiamemm! Loodan, et sul on kõik hästi. Minul on küll halvasti, sest mul pea valutab. Sellepärast ma pöördungi sinu poole. Kui sa tead, kuidas mind aidata, siis palun saada mulle see retsept. (peavalu oli tõesti!)

* Mul on kodus koduhiir ja jänes, koer ja kass. Aga mina ja mu pere on hädas nende toitmisega ja meil saab vahel saepuru otsa. Siis ei saa me jänese ja koduhiire puuri puhastada. Ma palun, et sa teeksid meie elu lihtsamaks ja võlu meile küünitäis saepuru!

* Ma kirjutan sulle sellepärast, et mulle ei jää korrutustabel pähe. Ma sooviksin, et sa aitaksid mind, et mul korrutustabel lõpuks hästi pähe jääks. Sa võiksid anda mulle joogi ja kui ma selle ära joon, siis jäävad mulle korrutustabeli suuremate arvudega tehted pähe.  See oleks hea, kui sa võiksid mind jagamisega samamoodi aidata!

* Mul ei ole korrutustabel eriti hästi peas. Ma soovin, et sa nõiuksid mulle korrutustabeli pähe.

* Ma soovin, et sa nõiuksid kõigile inimestele, mis neil tarvis läheb. Näiteks: raha, süüa, riideid, auto. Minule võid nõiduda viiuli, sest mulle meeldiks viiulit mängida. Mu vennale uue maki, sest siis saab ta tantsida. Emale uue panni, sest talle meeldib süüa teha.

* Ma kirjutan sulle, sest ma tahaks, et iga kord kui marjad valmis saavad, oleks meil hea saak. Meil ei ole üldse palju marju. Kas sa saaksid nõiduda niimoodi? Mulle maitsevad väga marjad.

* Ma kirjutan sulle, et sa mind aitaks! Ma tahaks, et ma kunagi haigeks ei jääks. Siis saan ma igale poole minna, ilma et ma haige oleks.

* Ma palun, et sa nõiuksid vee soojaks, et vees oleks soe ujuda. Nõiu veel vesi ohutuks, et kaladel oleks hea. Veekogude äärest nõiu ära ussid ja maod! Ja kalamehed võiksid kala püüda ainult seal, kus ei ujuta. Muidu võib juhtuda, et konks võib jääda kinni teise inimese riiete külge ja ta püüab kala asemel hoopis inimese.

* Ma kirjutan sulle, sest mulle tundub, et jõulud on liiga kaugel. Ma soovin, et sa nõiuksid jõulud meie juurde!

* Ma soovin lego Star Warsi, sest mul on kodus väga igav ja mul pole raha, et seda osta.

* Ma kirjutan sellepärast, et mul on kodus üksinda igav ja ma pean kogu aeg telefonist vaatama videosid legodest (siis kui mul on õpitud). Need on nii ägedad ja ma tahaksin nendest kahte lego. Ja nüüd ma küsin, kas armas nõiaproua saab need kaks lego võluda. Ma väga palun!

* Mulle ja mu sugulasele meeldivad väga mootorrattad. Me otsisime ja leidsime endale paraja, aga mõtlesime veel vaadata ja jäime sellest ilma. Palun nõiu meile kahele üks laste mootorratas, mille nimi on Pocket Bike! Meile jubedalt meeldivad mootorrattad. Palun nõiu meile kahele üks!

* Ma soovin su abi, sest ma nii väga soovin, et meie pere oleks rikas. Ma loodan, et sa suudad meile tuppa võluda suure kotitäie raha.  Soovin oma korteri taha üht ilusat lillepõõsast, sest mulle meeldivad lilled. Üle kõige vajan ma tarkust, et koolis saaksin hakkama!

*Mina kirjutan sellepärast, et sa mulle nõiuks. Ma tahan, et sa mind heaks poisiks nõiuks ja et ma saaks kiiremini joosta ja  et mul oleks korrutustabel peas. Ma tahaks veel endale koera. Ma sooviks veel, et ma oskaks paremini jalgpalli ja sooviks veel palju muud.
Kas  tänapäeval on veel üldse nõidu? Ja kui on, kus nad siis elavad?


 joonistajad.blogspot.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar