kolmapäev, 12. november 2014

Millisest tulevikust unistab 3.klassi õpilane aastal 2014?

Lühendatud fantaasiajutud unistustest:


A: Tahaksin saada ehitajaks või jalgpalluriks.
Tulevikus elan Suure-Jaanis suures majas. Mul on pikkade juustega keskmist kasvu naine, lapsi ei ole.
B: Olen tööl lasteaias, vabal ajal maalin. Elan väikeses külas kahekorruselises majas, kuhu sobitan kokku uued ja vanad asjad. Minu mees on pikk, tugev, lühikeste tumedate juustega, kõhn ja siniste silmadega. Talle meeldib tööd teha ja ta on alati abivalmis. Meil on 2 last, kaksikud poiss ja tüdruk. Nad on viisakad, õpivad hästi ja söövad alati kõike.
C: Ma tahaksin saada heaks kokaks ja töötaksin oma kodus, kus avan ka ilusa kohviku. Minu koduks on villa põldude ja metsade läheduses. Minuga koos töötab mu pere ja paar sõpra. Mul on pikk ja sarmikas mees. Tal on lühikesed juuksed ja ilus tukk. Meil on kaksikud tüdrukud Kadri ja Madli.
D: Hakkan elama Tallinnas suures ja ilusas korteris. Korter on neljatoaline. Maja juures on kasvuhoone ja lillepeenar. Maja on kivist, heleroheline ja punase katusega ning klaasist rõdudega.
Minuga koos elab minu mees, kes on pikk, peenike, tugev ja sportlik. Meil on 2 last: poiss Oskar ja tüdruk Laiella. Tahan saada kosmeetikuks ja teha püsimeiki. Me oleme rikkad.
E: Plaanin tulevikus ehitajaks hakata. Ma ehitan maja mere või järve äärde. Mu majal on 2 korrust. Ostan endale väikese bussi, siis on hea perega reisimas käia. Minu peres on naine ja kaks last.
F: Mina saan kuulsaks ärimeheks. Ma loon firma, mis hakkab tootma veekindlaid raadiosaatjaid sukeldujatele. Ma elan korteris suures linnas. Minu pere on väike: pikk, pikkade juustega ja väga ilus naine ning kaksikud poiss ja tüdruk.
G: Hakkan tsikliga krossi sõitma. Elan maal. Mul on puust ühekorruseline maja, suur aed (vähemalt 2 hektarit), saun ja oma grillinurk. Aias on 2 suurt skulptuuri. Maja ümbritseb kaunis loodus, kus on ka jõgi ja mets. Maja lähedal on krossirada.
Mul on ilus pikkade juustega naine ja 1 poeg, kes arvatavasti ka hakkab krossi sõitma.
H: Ma tahan saada müüjaks. Hakkan elama Viljandis, suures korteris esimesel korrusel. Minu mees on pikk, lühikeste juustega, musklitega. Tema nimi võiks olla Alvar. Mul on kaksikud poisid Lauri ja Tauri. Neil on pruunid silmad ja valged juuksed.
I: Mina tahan saada krossisõitjaks. Loon oma firma ja töötan koos teistega. Võtan endale naise, kes on pikka kasvu, sale, pikkade blondide juustega eestlane. Ma tahan kaht last. Elama hakkan Tallinnas suures valges majas, milles on bassein, saun ja 2 korrust. Ostan endale 2 autot ja ehitan maja juurde garaaži. Teen trenni, käin palju sõpradega linnas ja olen nendega koos.
J: Algul püüan leida tööd Eestis. Kui ei saa korralikku palka, sõidan Rootsi ja elan suures linnas. Tahan saada kuulsaks lauljaks ja loomaarstiks. Minu pere on suur. Ma tahan vähemalt kolme poissi, tüdrukut ja kaksikuid- kokku kuus last. Minu mees peab olema keskmist kasvu ja temaga peab olema hea koos olla.
K: Tahan saada arheoloogiks ja töötada koos ühe või kahe kaaslasega. Mu peres on naine ja kaksikud poiss ja tüdruk. Naine peab olema osav, pikka kasvu, kõhn, kiire, hea peaga ja tugev. Tüdruk peaks olema ema moodi, poiss võiks olla tüdrukust targem. Tahaksin elada Lõuna- Aafrika džunglis, puu otsa ehitatud puuonnis.
L: Tahan saada jalgpalluriks, algul Eesti koondises ja hiljem Brasiilia koondises. Brasiilias on tugevad mängijad ja soe kliima. Algul elan hotellis, hiljem üürin maja. Jalgpallurina pean palju reisima. Umbes 40 aastaselt tulen päriselt Eestisse ja siis hakkan pere  looma. Eestis hakkan jalgpallitreeneriks ja loon oma jalpalliklubi. Tahan teha tööd ja elada kusagil suuremas linnas.
M: Minu peres on 4 last: 2 poissi ja 2 tüdrukut. Ma tahan abikaasat, kes on abivalmis ja töökas. Ma soovin, et mu pere oleks abivalmis ja töökas. Mul on suur farm, mille nimi on Hobumaa. Seal saan hobustega sõita.
N: Ma soovin endale meest, kes mind armastab ja minust hoolib. Minu mees võiks olla keskmist kasvu, noorem kui 30 aastat, tugev, julge ja kindlasti eestlane. Ta võiks mulle kinkida lilli või teha muid üllatusi. Ma soovin nelja last: kaksikuid tüdrukuid ja kaksikuid poisse. Elama hakkan Eestis ja kindlasti maal. Aga mitte pärapõrgus või veekogu ääres.  Ma soovin saada lauljaks, aga ma pole nõus iga päev kontserte andma. Kontserte annan ainult Eestis.
O: Tahan saada püsimeigi tegijaks ja meditsiiniõe asendajaks. Ma hakkan elama Tartus. Mul on tulevikus mees ja 5 last: kaksikud tüdrukud, kaks poissi ja veel üks tüdruk. Mehel on lühikesed juuksed. Ta on pikk, peenike ja habemeta. Me elame oma majas. Meil on väga tore pere.
P: Võib-olla saab minust pankur. Ma valvaksin teiste inimeste raha, vahetaksin välismaa raha eurodeks ja vastupidi. Ma elaksin ja töötaksin Hispaanias väikeses linnas ookeani kaldal. Mul on oma maja ja bassein. Garaažis on mul Ferrari ja mootorratas. Igal aastal käiksin korra Eestis. Ma saaksin seda endale lubada, sest teeniksin palju raha. Aga pankuri töö on raske. Selleks peab palju õppima. Isegi ülikoolis peab käima!

google.ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar